Lukkedage

Lukkedage 2023

Den 3. april, 4. april og 5. april (påsken).

Den 19. maj (dagen efter Kristi Himmelfartsdag)

Den 27. december, 28. december, 29. december (julen).

Alle institutioner til børn 0-9 år i Københavns Kommune kan afholde op til 7 lukkedage. Placeringen af lukkedagene besluttes i forældrebestyrelsen og kan placeres på dage, hvor fremmødet af børn i forvejen er lavt.

Ønsker man nødpasning i disse dage, skal man senest tre dage før tilmelde sig nødpasning, tilmelding sker hos ledelsen.

Nødpasning afholdes i en af klyngens  institutioner. Der følger en kendt voksen med i en del af åbningstiden, men ikke nødvendigvis fra samme gruppe eller stue som barnet er tilknyttet.

Tilmelder man ikke sit barn, kan man ikke afleverer sit barn til nødpasningen, da personale og børneantal skal passe sammen.

Vi bestræber os på at spare på det faste personale, hvorfor det øvrige personale bliver sendt på ferie. Ønsker man pludselig at benytte nødpasning, skal der indkaldes ekstra personale fra deres ferie. Det ønsker vi ikke.